joi, august 28

Stridente

Nu pot sa nu observ,

Tendinta oamenilor in general de a nega trecutul si de "a uita de unde au plecat" cine au fost si cine i-a ajutat cand le era greu. Orbiti de implinirea unui vis sau de implinirea: emotionala,financiara,intelectuala multi uita drumul pe care l-au parcurs si pe colegii lor de drum ce inca au ramas undeva pe acea alee.
Uneori a avea "putere este sinonim cu a fi mandu sau orgolios" tocmai de aceea unele fete spre exemplu cand realizeaza ce potential sexual au devin niste curve mandre facand din "sex pe bani" o calitate si un atribut demn de a fi mandre si cauta perpetu barbatii sa le cumpere sau sa le intretina,aceste tarfe de obicei isi schimba atitudinea fata de cei din jur datorita faptului ca au obtinut bani multi si pozitie sociala fara multa munca.
Uni baietii uita de prieteni cu care "Bateau mingea" in spatele blocului intrand in cercuri de drogati sau de prieteni cu multi bani si acestia isi schimba atitudinea devenind mandrii de atributul lor de a atarna ca un breloc in fata noilor prieteni.
Este adevarat ca ne schimbam comportamental in functie de trairile noastre personale dar si mai adevarat este ca unii se schimba datorita trairilor personale ale altora si devin acesti oameni falsi si lasi care fug de resonsabilitate.
NU ESTE O RUSINE SA FI TU ESTE O RUSINE SA FI ALTUL DECAT TU.
sau cum mi-a spus odata maestrul meu:
FI TIE INSUTI CREDINCIOS

6 comentarii:

Fimo aficionado spunea...

Frumos, îmi place ideea pe care o dezbaţi. Din păcate, în momentul în care suntem dărâmaţi de probleme facem jurăminte pe care nu le putem ţine, pentru că atunci când ne revenim, uităm de durere. Puţini oameni se schimbă cu adevărat. Important este, cred eu, să încerci în continuare, pentru că fiecare are menirea proprie..unii trebuie să scrie, alţii trebuie să comenteze...:D

Anonim spunea...

Tendinta oamenilor in general de a nega trecutul si de "a uita de unde au plecat" cine au fost si cine i-a ajutat cand le era greu. Orbiti de implinirea unui vis sau de implinirea: emotionala,financiara,intelectuala multi uita drumul pe care l-au parcurs si pe colegii lor de drum ce inca au ramas undeva pe acea alee.

Raoul, imi place ca iti place sa aberezi. Zilele astea au fost cam nasoale insa de fiecare data cand intru si iti citesc blogul ma apuca rasul. Multumesc asta celor doua tipe . De mult doream sa scriu si eu chestiile alea insa mi-a fost prea lene. Recunosc, mi-au luat-o inainte. Imi place ca victimizezi prezentul si intotdeauna ceea ce scri are o legatura directa cu tine si contine destule aluzii la cei din jurul tau.
Tu de unde ai plecat? Din cate tin minte erai un tocilar ultra-bisericos care isi dadea in gat colegii. Ai suferit pe atunci si ai ramas cu sechele si atunci cand ai ajuns la liceu te-ai vazut smecheras si ai dorit sa fii cat mai de gasca si cat mai cool si cu toate astea tot au ramas destui care sa faca misto de tine. Te-au ajutat destui si tu ai ajutat la randul tau insa niciodata nu ai incetat sa te lamentezi despre cat de perfida si rea este lumea din jurul tau. The past is the past, MOVE THE FUCK ON!

Uneori a avea "putere este sinonim cu a fi mandu sau orgolios" tocmai de aceea unele fete spre exemplu cand realizeaza ce potential sexual au devin niste curve mandre facand din "sex pe bani" o calitate si un atribut demn de a fi mandre si cauta perpetu barbatii sa le cumpere sau sa le intretina,aceste tarfe de obicei isi schimba atitudinea fata de cei din jur datorita faptului ca au obtinut bani multi si pozitie sociala fara multa munca.

Frate, esti si mandru si orgolios, mai ales ca acum te crezi mare ezoterist in romania cand de fapt nu esti decat un muc energetic cu vise de maretie. Sincer vorbind, din cate am auzit , ai putea sa fi numit drept fiind o curva intretinuta. Din cate am auzit , Simona, isi consuma mai intreg salariul pe tine si inclusiv iti va plati si facultatea , lucru care te face o papusa masculina. Vorbesti despre bani si alte idiotenii tocmai pentru ca esti complexat de aceste lucruri. Atata vreme te-ai lamentat ca o pipita batuta de peste ca nu ai bani, ca nu ai masina si ca nu esti bogat ca sa ai si sa iti intretii o prietena (creadeai doar in dragostea pe bani) . Bravo frate, ti-ai gasit o prietena care sa te intretina ea pe tine. Iti da bani, tigari, sex, ce altceva sa mai vrei ? Adik, sincer, trei in unu, iesi in castig, frate ;). Vorbesti despre persoane care au o pozitie sociala fara prea multa munca, trebuie sa iti reamintesc ca asta ti-ai dorit intotdeauna, fapt pentru care intr-un timp imi tot spuneai ca vrei sa fii si tu asemenea. Tu nu muncesti, esti la fel de lenes ca un trantor si cu toate astea ai vise de maretie. Ai fost un nimic si daca nu te mobilizezi vei ramane asemenea. Traiesti in castelul tau din carti de joc si nu vrei sa te trezesti candva la realitate. Dar , stai putin, cred ca stiai deja ca voi spune asta, pentru ca deja primisei informatia din “ASTRAL” cu 5 minute inainte sa public postul! OMG! You're good ;).


Uni baietii uita de prieteni cu care "Bateau mingea" in spatele blocului intrand in cercuri de drogati sau de prieteni cu multi bani si acestia isi schimba atitudinea devenind mandrii de atributul lor de a atarna ca un breloc in fata noilor prieteni.

Prieteni cu multi bani? Scuza-ma Raoul, dar ai cam fost o lipitoare pe parcursul timpului. Mai ti minte clasa a 9-a si a 10-a cand cerseai tot timpul tigari de la cei de la fumar ? Mai ti minte si faptul ca unii isi trageau palme in cap doar cand te vedeau venind ? Mai ti minte faptul ca anul asta cereai tigari altor persoane tu avand la tine tigari si pe urma tot te lamentai ca nu ai de nici unele? Mi-a placut ca la sfarsitul clasei deja incepusei sa gasesti replici mai bune ca sa ceri o tigare : “Hm... nu am mai fumat de mult Pall Mall... acum au alt gust? Poti sa imi dai si mie o tigare sa vad cum sunt acum?” Sincer... that is fucking weak.

Este adevarat ca ne schimbam comportamental in functie de trairile noastre personale dar si mai adevarat este ca unii se schimba datorita trairilor personale ale altora si devin acesti oameni falsi si lasi care fug de resonsabilitate.

Gandire constipata, rationament penibil de cretin. Jenibil, intr-un singur cuvant. “Oameni falsi si lasi care fug de responsabilitate”. Tare, imi aduce aminte de tine. De cate ori ai incercat sa minti lumea ca te-ai sinucis? Parca a fost o data faza cu masina, inca o data una cu un bloc... hmm... mai era inca una dar am uitat-o. Ce mai face Alexuta? E sanatoasa? Dubla ta personalitate? Daca dubla ta personalitate era o tipa , atunci pesemne erai gay. Si ai spus ca ti-o trageai cu Alexuta. Acum spune sincer, cine era ? Dreapta sau stanga? Fi sincer. Te pedepseste Doamne Doamne daca minti. Stiu ca o data mi-ai povestit ca a durat 45 de minute cu ea. E misto sa faci laba, nu ?

NU ESTE O RUSINE SA FI TU ESTE O RUSINE SA FI ALTUL DECAT TU.
sau cum mi-a spus odata maestrul meu:
FI TIE INSUTI CREDINCIOS

Exact, copile. Nu te mai ascunde. Arata-ne ca esti un copil frustrat, mincinos, hot, orgolios, mandru, cu vise de superioritate si de maretie, caruia ii place sa se lamenteze despre intreaga sa existenta (despre cat de tradat , neiubit si lipsit de bani este) si traieste pe spinarea celorlalti asemenea unei lipitori. E destul de naspa sa minti atat de mult , nu ? Oricum , presupun ca de la un anumit nivel incolo totul vine de la sine, totul merge ca pe roate. Vorba aia, minciuna este ca mersul pe bicicleta, o data ce i-ai prins gustul , o ti minte toata viata ta.
Raoul , fi tie insuti credincios, oricum intotdeauna numai tie ti-ai fost. Pe plan amical ai reusit sa fii de multe ori un prieten adevarat, insa in acelasi timp ai fost de minune si un mare tradator si mincinos, hot si perfid. Bravo Raoul, ai intrat in randu demagogilor ;).

Anonim spunea...

Citindu-ti blogul am observat ca te invarti mereu in jurul cozii, revii asupra aceleasi idei doar cu alte cuvinte si altcumva aranjate in fraza. Deja nu mai spui nimic nou, nimic care sa ne captiveze, ca sa ne readuca sa citim blogul tau in continuare, nu ne spui nimic concret....nu ne deschizi absoult deloc mintile.

Remember, expunand problema in cuvintele in care tu le folosesti nu rezolvi absolut nimic....vom citi, vom zambi, poate om tine un minut de reculegere, am rade, am trece mai departe, dar pur si simplu nu ne marcheaza absolut deloc. Sa fim sinceri; nu toata lumea are ceea ce trebuie pentru a fi scriitor si eu cred ca ar trebui sa mai lucrezi partea asta, nu totul vine pe tava...

Ah da, criticile au rolul de a te incuraja, motiva, de a te structura, si prin democratia teoretic instalata in Romania...toti avem dreptul la libera exprimare, libera opinie...si da, daca o persoana tia spus ce gandeste despre publicarile tale, sincera sa fiu ar avea curajul sa iti spuna si in fata acelasi lucru...dar pur si simplu nu cred ca ar vedea motiv sa se oboseasca sa se repete, de fapt nu cred ca sar obosi sa te sune...cred ca au ceva mult mai important de facut cu propria lor viata decat sa isi bata capul cu aberatiile unui copil...

Acum presupun ca o sa lovesti in noi...cu cuvinte fara sens si logica binenteles...pentru ca zicem tot ce credem despre tine....si vezi...aici e un pic greseala noastra....avand in vedere ca pe blog comentam ce sa scris nu persoana,caracterul peroanei care scrie...chiar daca acea persoana reprezinta cel mai egocentric orgolios copil din cate exista.....dar acum ...who cares, right? deci sa continuam...

nu imi vine sa cred...cineva chiar vorbeste onest despre aceste publicari...girls, nu va cunosc dar sincera sa fiu...v-as da un premiu....eu am renuntat de mult sa mai comentez asupra lispa cursivitatii ideilor, gramatica slaba si ...rau am procedat si va multumesc pentru initiativa...

nu mai comentez nimic...de fapt nu cred ca mai vad motiv sa mai scriu...oricum miam pierdut cateva minute bune din viata mea aici, scriind....si inca nici nu am inceput cu ce am vrut sa scriu ;)...dar mno...eu inca nu "lovesc" persoana...doar ce e scris...

acum abia astept ce ne vei arata in continuare:D...sigur o sa fie ceva legat la adresa noastra:))...Succes:D

FI TIE INSUTI CREDINCIOS ....ce ti se potriveste....pacat ca nu iti intelegi maestrul...

Anonim spunea...

Mai baiatule. Personal nu te cunosc, dar eu cred ca esti prea tanar pentru a fi asa de fatalist. Cred ca tu ai adormit de prea multe ori imbratisand perna si asta s-a transformat in viziunea ta sumbra. Oamenii ca tine ajung vedete ... la ora 17. Fa si tu ca tipul acela din Arges: cand nu-ti convine ceva ia benzina si du-te in fata primariei. Zi-le si atunci ca pe blog. Te duc politaii la sectie baiete si in 15 minute (ca te vad firav in poza) scot aia toti dracii din tine. Poate nu te-a batut nimeni de mult si blogul acesta e un mijloc de a cere bataie ca am vazut ai enervat destui oameni cu impresiile tale.

Anonim spunea...

ahem,eu si cu imperfectiunea am vrea sa multumim sustinatorilor din suflet pt ca sunt alaturi de noi si nu in ultimul rand lui raoul pt ca ne-a transformat in niste mini-vedete.multumim,esti minunat.pupici!

Anonim spunea...

prietene "mason"-"mai presus de toate fi tie insuti credincios" nu inseamna egoism si nici ceea ce vrei tu sa spui aici.respecta-te pe tine ca sa ii poti respecta pe ceilalti si respectai pe ceilalti ca sa te poti respecta pe tine.
si pentru ca tot spune "maestrul tau" cate ceva ar trebui sa si inveti din ceea ce spune.vezi barna din ochiul tau si apoi paiul din ochiul altuia.cine esti tu sa critici succesul altora doar ptr ca tu nu ai atins inca succesul?de unde sti tu prietene cum a ajuns Andra sau altcineva sa aibe succes?
trezestete prietene si priveste oglinda,traieste pentru tine si prin tine,nu lasa invidia sa iasa la suprafata,stai ancorat in lumea ta fara sa faci valuri in viata altora.indiferent ce ai vrea sa demonstrezi va trebui sa intelegi intai tu ce vrei sa demonstrezi si apoi sa pui in practica.
si inca ceva NU SUNT MAESTRUL TAU,AMINTESTETI DE UNDE AI PLECAT DACA VREI SA ISI AMINTEASCA SI ALTII ORIGINEA SI CALEA.
-EU NICOLAE-
ps. putin imi pasa de felul in care am scris aici asa ca nu te obosi sa ma critici.
o zi buna sa ai si intelepciune,asa cum iti spune "maestrul tau" ori de cate ori incearca sa te sprijine in cautarile tale spre lumina