marți, iunie 17

Natura Umana

Azi vom vorbii despre natura umana....
Ce insemna in ziua de azi sa fi....om .....ma rog semi-om
De curand stateam de vorba cu o fata in fata unui liceu din Ploiesti si imi povestea pe scurt viata ei (desi are 15 ani clasa a IX-a) si imi tot povestea cum ii place sa isi insele prietenul si sa ii spuna chestia asta....de fapt era sau este cu 2 tipi odata si imi spune cat de bine e sa iasa cu amandoi pe rand...si cum a inceput ea viata sexuala pe la 14 anisori....si cat de fericita este...bineinteles nu crede in iubire ca sentiment dar crede in aparenta si in imaginea ei in fatza lumii....(pun "..."deoarece ma abtin de la comentarii inutile) si tot imi povestea si imi povestea...si eu eram un pic socat pt ca mai auzisem aceiasi poveste de la o alta tipa cu 2 zile inainte.........
Tot stand de vorba cu diferiti prieteni vad mereu aceiasi suferinta si dorinta de a face bani si de a face cat mai mult sex si de a te distra.....ce frumos e definit cuvantul "distractie" sex petreceri tigarii plimbari cu masina.....eu am un singur cuvant SUPERFICIALITATE


Acum vin cu un mic mesaj pt tienret....

1 Dragi fetelor daca va place atat de mult sa aveti bani respect pozitie sociala inalta invatati sa va respectati pe voi ca sa puteti primii respectul celorlalti si daca voi considerati ca savurand acadele pt plimbari cu Mertanu si o sticla de fanta la o terasa e un parametru esential in a te respecta pe tine....eu zic sa te duci la psihiatru....fac eu cinste cu consultatia....
2 Dragi baietii daca vreti banii invatati sa invatati si sa munciti sa luptati pt ce va doriti si nu uitati ca femeia nu e un instrument sexual ci e o fiinta care are suflet si merita iubire din suflet pt suflet ....daca voi considerati ca respect de sine insemna haine de milioane si wiski la terasa va recomand tot o consultatie la psihiatru.....dar nu odata cu fetele ca nu ajungem undeva

Bun....gata cu gluma

Revenind....cati mai stiu ce insemna iubire...cati mai stiu ce insemna sa zambesti cand vezi un rasarit un apus o floare inflorita....cati au renuntat sa lupte pt ce isi doresc pt ce au visat ....cati mai aveti vise....cati mai aveti principi si idealuri

Va urma partea a2a

Daca te regasesti in ceea ce am scris te rog frumos la comentari sa ma injuri ca sa imi confirmi ca am dreptate

3 comentarii:

Fimo aficionado spunea...

Sunt de acord cu părerea exprimată. Din păcate, adolescenţii de astăzi au pierdut din inocenţa vârstei şi sunt axaţi pe materialism şi cîştig de orice fel. deşi este un dublu standard, mă aşteptam din partea unui băiat, dar ca o fată să ajungă să gândească atât de fără sentiment...înseamnă că nu am ajuns departe, nici măcar nu am regresat ca oameni, ci am devenit altceva.

Anonim spunea...

Toti ne-am pierdut inocenta la un moment dat. Ca cei din ziua de azi si-o pierd mai repede, e relativ. Tot timpul au existat curve la 14 ani care trec cu fundul tezele la mate. Generatii din ce in ce mai proaste apar, dar cum sa nu apara cand de mici parintii dau copiilor manele sa asculte; copiii cresc si spun ca "simt muzica asta, o traiesc". intoxicati de mici, cresc si se prostesc. generatia emo, la fel, e reversul monedei: originali se cred, ca au probleme, ca i-a parasit o curva de 14 ani si ei sufera si se taie si plang si scriu poezii. o, nu, hai sa plangem! cand nici nu stim ca ne batem joc de un gen muzical degeaba. curentul "emo" a aparut cand doi indivizi care cantau hardcore punk au vrut sa faca ceva prin care sa nu exprime violenta, ci sentimente. hai sa ne batem joc de viata noastra, sa ne facem struti si cocalari si sa populam strazile si internetul cu figurile noastre ofensive si sa le aratam tuturor ca avem valoare sau ca suntem "mumosi".
Generatia asta nu isi pierde inocenta, isi pierde mintea. si nu stie nimeni cum sa isi acopere prostia: cu par vopsit negru inchis sau cu lanturi mari de "haur". totul e bine, doar ce e natural nu. si daca gasesc o mana de oameni inteligenti ii pastrez langa mine.

Anonim spunea...

Copile, tu nu zambesti la un soare decat daca iti aduce aminte de o pasarica!